youtube logo facebook twitter logo googleplus

dTapes a Notícies Tarragona

43 establiments, 40 de tapes i 3 de còctels, participen al V Tarragona dTapes que enguany se celebrarà del 25 d’abril al 12 de maig. Repartits entre les tres zones habituals —Part Alta, centre i Serrallo— els locals participants ha hagut de competir de valent per fer-se un lloc en la cinquenà edició d’aquest esdeveniment pioner.

“Fins a 200 tapes han estat les candidates a formar part del dTapes d’enguany”, explica el president de la Cambra de Comerç de Tarragona, Albert Abelló, “n’hem escollit 40 amb l’ajuda d’un cuiner que ens ha acompanyat a tastar-les”.

Com a novetat l’epicentre del concurs serà el mercat central que, a banda d’acollir la part logística, llançarà la promoció tapa sinpa. Aquesta consisteix en regalar vals de tapes gratis a tots els clients del mercat.

Un altre element diferenciador d’altres edicions és la nova aplicació per telèfons mòbils que treu el dTapes. L’APP facilitarà totes les dades que ja apareixen al tapòdrom —característiques de la tapa, adreça i horari del local— i, a més a més, inclourà la opció de com arribar-hi des de la teva ubicació. També servirà perquè els usuaris opinin sobre les tapes i marquin les que considerin millors. A banda, tots aquells que es descarreguin l’aplicació del dTapes, participaran en els sortejos de 10 IPADs minis a partir del 23 d’abril.

Referencia: http://www.noticiestgn.cat/2013/04/16/nova-aplicacio-del-tarragona-dtapes/